zondag 28 juni 2009

Ilse de Lange, The Golden Earing, Blof




Echt scherp zijn de foto's niet, maar goed ze zijn genomen met een goedkoop mobieltje. Nu de eerste keer dat ik spijt heb van die aankoop want tot nog toe was ik nooit op de foto's van het apparaat aangewezen.
Anyway, Ilse de Lange was echt goed live. De Golden Earring waren niet goed maar wel spectaculair en gaven een mooi showtje, Als je genoeg meespringt met het publiek heb je ook minder last van de schelle afstelling van de gitaren van de heren op leeftijd. Het resterende geluid kan je wegfilteren door de nummer zo hard mogelijk mee te zingen. Blof sloot af, zeer goede band die gewoon anderhalf uur fluitend vult met goede muziek aan een stuk. Echt prima.


1 opmerking:

  1. Bied een snelle lening tussen mensen aan in 72 uur.
    Hallo dames en heren

    Jij die echte financiƫle problemen hebt. Je wordt ondanks je inspanningen afgewezen door de verschillende banken.
    Ik zou u willen informeren dat ik een econoom ben die leningen verstrekt aan mensen met een goed karakter, eerlijk, die mij binnen de afgesproken termijn kunnen terugbetalen tegen een vast tarief van 2%.
    Om deze reden variƫren mijn leningen van 1500 tot 5 miljoen euro.

    Dus iedereen die geld nodig heeft, kan contact met me opnemen op de e-mail: bancofinancial111@gmail.com voor meer informatie.

    Bedankt voor uw begrip en uw mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen